YHTIÖT

Tänä päivänä Embriaan kuuluvat yli 10 yhteistyöyhtiötä, joiden liiketoiminta on Internetissä. Embria-ryhmän yhtiöt kehittyvät aktiivisesti sisä- ja ulkomarkkinoilla, tarjoten asiakkaille laatutuotteita ja pitäen johtoasemia omissa tuoteryhmissä.

Fotostrana (valokuvamaailma) on suurempia huvitusverkostoja Runetissa. Se on samassa suosioryhmässä kuten seuraavat ressursit: Vkontakte, Facebook, Odnoklassniki ja MoiMir (MinunMaailma).
Playkot-yhtiö tuottaa mobiilipelisovelluksia sosiaaliverkostoja ja mobiiliоjärjestelmiä varten. Tämä yhtiö on johtavia SNG:n ja Venäjän mobiilipelimarkkinoilla.
Belka Games on mobiilipelikeksijayhtiö, joka tuottaa peleja sosiaaliverkostoja varten. Jokapäiväisiä käyttäjiä sillä on yli 500 000 henkeä.
Flymob on maailmanlaajuinen mobiilimainonnan network. Yhtiö keksittyy mainontaan, joka esiintyy nettiin yhdistetyissä kännyköissä.
Usk.me is a company that develops mobile apps for iPhone.
WannaTalk is a company developing applications for social networks and mobile platforms.
Youla Media on mainontamobiiliohjelma, joka on Google AdExchangen virallinen kumppani, joka toimii julkaisien kanssa.
Promo on kommunikatiojärjestö, jolla on suuri kokemus brandien kehityksessa sosiaalimadialalla.
DataLead on Euroopan suurempia performance marketing järjestöjä, jotka tarjoavat mobiilisovelluksia. Se on johtavia mobiiliyhtiöitä Venäjälläkin.
Albrecht & Vitte on juridinen yhtiö, joka toimii nettimarkkinoilla.
Mobilizator suorittaa nettiprojektien rahaksi muuttamista mobiilimaksujen avulla sekä keksii erilaiset palvelut mobiiliteknologioilla.
Luominen ya kehittäminen internet yritykset.

Fotostrana

Some ja vapaa-ajan verkosto

Fotostrana (Valokuvamaa) on Venäjällä ja sen ulkopuolellakin suosittu joukkoviihdeverkko, jonka päivittäinen katsojakunta on 1 miljoona ihmistä! Yhtiömme harjoittaa sosiaaliverkon sekä monetisointipelien ja -aktiviteettien kehittelyä.

Vuodesta 2015 alkaen Fotostrana on keskittänyt kapasiteettejaan liikkuvaan kehitelmään. Liikkeelle laskettiin 4 tarjousta: Fotostranan liikkuva versio, Swipe-liite ystävien kanssa seurustelua varten, Päivän Valokuva – liikkuva kilpailu ja SweetMeet – tutustumisliite. Viimeksi mainittu on jo liikkeellä vuodesta 2016 alkaen amerikkalaismarkkinoilla.

Fotostrana on ollut olemassa jo 9 vuoden ajan, ja tätä nykyä henkilöstömme koostuu 150 hengestä. Vuosien mittaan yhtiö on jättänyt pois ”hillittömän startup-ryntäyksen”, jossa jokainen kirjoitti koodin, teki taiton ja piirsi muotoja. Nyt ohjelmassamme on velvoitteiden jakoa ja luottamusta työkavereitten ammattitaitoa kohtaan, mutta sittenkin startupin parhaat puolet ovat edelleenkin mukanamme – eiväthän lupaavat ideat jää hyllyille pölyttymään, vaan otetaan nopeasti käyttöön.
Kuten kaikissa muissa Embria yhtiöissä, Fotostranassakin ovat joukkuehenki ja ystävyyssuhteet tosi vahvalla pohjalla. Suurena apuna siinä on perinteellisiä tapahtumia ja juhlia, joita ilman ryhmäkuntainen kalenteri on mahdotonta.

Playkot

Sosiaalipelit

Yhtiö Playkot tuottaa pelisovelluksia sosiaaliverkkoihin ja mobiilialustoille. Neljässä vuodessa yhtiö kasvoi IVY:n ja Venäjän johtavaksi sosiaalipelien alalla. Viime vuosina yhtiö kehittyy vakaasti myös kansainvälisillä markkinoilla. Koko maailmassa Playkotin pelejä pelaavat miljoonat käyttäjät.
Yhtiö aloiti vuonna 2009 pienenä startupina. Nyt siellä työskentelee yli 60 pelialan ammattilaista. Playkotin tiimi kehittää ja lanseeraa jatkuvasti sosiaalipelejä, suuresti vaikuttaen pelaajien uskollisuuteen ja edistäen rahavirtaa.

Playkotin pelit löytyvät maailman markkinoilla - Facebook, Google Play, iOS App Store, Venäjän suurella kolmikolla – VKontakte, MojMir (My World), Odnoklassniki ja japanilaisessa verkossa Yahoo! Mobage.

Kaikista suosituimmat pelit: Knights: Clash of Heroes, Warzone, Supercity, Farkle Live.

Pelien statistiikka: DAU 700,000 käyttäjää; MAU 3,500,000 käyttäjää.

Belka Games

Sosiaalipelit

Belka Games on nuori yhtiö, joka kehittää pelejä sosiaaliverkostojen tarpeisiin. Jokapäiväinen pelaajakunta on noin puoilmiljoonaa käyttäjää.

Уhtiö on tuottanut 14 sosiaalipeliä ja aplikaatiota. Belka Games erikoistuu ’casual’ peleihin. Värikäs miellyttävä grafiikka ja tuotteiden tekninen laatu ovat suosion takeina.

Tuotteet ovat suosittuja sekä omilla markinoilla IVY:ssä, USA:ssa ja Asiassa (Japani, Korea, Kiina). Belka Games pelit on edustettuna 15 sosiaaliverkostossa ja ovat top-peleinä markkinoilla: VKontakte, Odnoklassniki, MojMir (My World), MeinVZ, SchuelerVZ, StudiVZ, Nasza Klasa.

Joka päivä Belka Games peleihin pelaavat yli puoli miljoonaa pelaajaa ja yhtiön pelien käyttäjien yhteismäärä ylittää 15,000,000.

Parhaiden pelien joukossa ovat: Clockmaker и Cower Defense.

Pelien statistiikka: DAU 650,000 käyttäjää

Flymob

Mobiilimainosten verkosto

Flymob – maailmanlajuinen mobiilimainosten verkosto. Yhtiö erikoistuu mainoksiin, jotka näkyvät Internetiin liitetyissä mobiililaitteissa.
Web-mainosten ja mobiililaitteiden sovellusten mainosten suuren kokemuksen perusteella Flymob on yhteistyössä maailman mobiilisovellusten kehittäjien kanssa, tarjoten heille laatutrafikki mallia CPI. Yhtiö suorittaa yli 50.000 sovellusten asennusta vuorokaudessa sekä iOs, että Android alustalla kaikissa maissa.
MobiiliWEB-sivustoille yhtiö tarjoa korkeat CPM-tulokset, reaaliaikaisen seurannan, «brand safe» mainoksia sekä mainoskampanijoiden optimointijärjestelmän, mikä takaa maiostajalle maksimaaliset tulot jokaisesta mainospaikasta.

Usk.me

Mobile apps development

Usk.me on uusi Embria perheenjäsen. Yhtiö kehittää mobiilisovelluksia - iPhoneen tarkoitettuja pelejä ja viihdepalveluja. Suhteellisen pieni henkilöstö tekee innostuneesti omia tuotteitaan ja asettaa itselleen kunniahimoisia tavoitteita.
Elokuusta 2015 AppStoresta on saatavissa yhtiön uusi tuote - sosiaaliverkkosto Usk.me. Se on visuaalisen yhteydenpidon väline, joka tukee full-screen kuvia, sallii käyttäjien mielipiteiden vaihdon ja osallistumisen “kysymys-vastaus” -formaattiin. Projekti on suunniteltu mielenkiintoisen sisällön helpon tuottamisen alustaksi, joka ei jää huomioimatta kyselyjen johdosta, jotka herättävät kevyen ja vaivattoman keskustelun käyttäjien kuvien ympärillä komentteissä ja chateissa. Sovellus on ilmainen.

Itse oppivan järjestelmän avulla kehittäjät keräävät profiilit ja kysymykset, jotka suureella todennäköisyydellä kiinnostavat jokaista käyttäjää. Projektissa käytetään teknologiaa, joka perustuu tänä päivänä suosittuun big data tekniikkaan: vaikeat algoritmit analysoivat profiilien ominaisuuksia ja käyttäjien keskustelun tuloksia sallien määrätä täsmällisemmin mahdollisesti kiinnostavan sisällön. Sovellus saa kasvavan suosion venäläisten käyttäjien keskuudessa ja lähiaikoina on suunniteltu sen käynnistäminen USA:n markkinoilla.

WannaTalk

Social mobile apps

WannaTalk was founded in 2014 but already boasts 200 000 DAU enjoying its games and applications on social networks.

The company’s flagship product is the application "WannaTalk".

The application has been launched on lots of Russian social networks; Odnoklassniki, VKontakte, Fotostrana and is also available as an app for iPhone users.

A democratic leadership style, together with the elimination of bureaucracy and management hierarchy, are the main principles of "WannaTalk". This allows "WannaTalk" to remain an open minded and flexible company which strives to consitebtly achieve its primary aim of being a welcoming and nurturing employer and a user-oriented service provider.

Youla Media

Mainosalusta

Youla Media on mainosalusta ja Google AdExchangen virallinen yhteistyökumppani mainostajien parissa. Yhtiö tarjoaa tuhansille kansainvälisille web-sivustoille mahdollisuuden käyttää viimeisimpiä teknologioita ja formaatteja – mainosbannerit, rich media, videomainokset (prerolls, overlays, postrolls).

Yhteistyökumppanit saavat ammatilaisia Youla Median asiantuntijoiden neuvoja, jotka auttavat suunnittella mainoskampanjoita sillä lailla, että jokainen näytös on kohdistettu parhaalle asiakaskunnalle ja tuottaa parhaan mahdollisen tuloksen.

Yhtiö tarjoaa mainoskampanjoiden toteutukseen ainutlaatuiset mahdollisuudet ja laadukkaat tekniset ratkaisut, suorittaen 15 miljardia näyttöä kuukaudessa kuuluisilla venäläisillä ja ulkomaisilla WEB portalilla, joiden kävijämäärä ylittää 1,2 miljardia henkilöä.

Käyttäjien mielenkiinnon kohteiden ja mieltymysten tietokantojen käyttö antaa Youla Medialle mahdollisuuden parantaa mainoskampanjoiden tehoa.

Mainostajille YoulaM edia tarjoa mahdollisuuden tavata laajan yleisön – uutiset, pelit, ajanvietto, sekä kohdetrafikin brändipaikoilla – rahoituspalvelut, vakuutukset, online kaupat ja muut.

Yhtiö kayttää mainostajan brändin suojausteknologiaa (brand-safe policy solution), mikä estää brändin joutumisen ei-toivotun sisällön joukkoon, mutta samalla laajentaa kampanjan katsojakuntaa sekä laskee sen hintaa.

GK Promo

Kommunikointitoimisto

Yritysryhmä Promo on kommunikointitoimisto, jolla on sosiaalimediassa tapahtuvat luovan brändien edistämisen laaja kokemus – sosiaaliverkostot, blogit ja foorumit. Heidän portfoliossa on satoja hyviä sellaisten brändien sosiaaliverkostoissa tapahtuneita edistämissuorituksia , kuten Microsoft, Autodesk, Oracle, KFC, HeadHunter ja muut

Evgenij Marchenkov, GK Promon Pääjohtaja ja yksi perustajista:

«Liike-elämä on prosesseja, ihmisiä ja heidän liikkeitään. Meidän yhtiö ja Embria löysimme toisemme strategisessä yhteistyössä. Yhdistymisen ja synergian myötä GK Promo pääsee seuraavalle tasolle ja Embria saa kehittää kumppanin avulla uudet markkinat.»

Yhtiössä ovat käytössä muodikkaat sosiaaliverkostojen markkinointityökalut: kohdemainos, sijaintipalvelut, mainonnan online seuranta jne.

Sen lisäksi, vastaten kysyntään GK Promo kehittää aktiivisesti asiantuntemuksensa CPA (cost-per-action) mallisten mainoskampanjoiden läpiviemisessä.

Vuodesta 2013 yhtiö tarjoaa asiakkailleen laadukasta videomainosten sijoituspalvelua online peleissä (pre-game) sekä ennen videon esittämistä (pre-roll).

DataLead

Mobiillilevitys

DataLead on mobiililevityksen edelläkävijä Venäjällä, joka tarjoa ei-motivoitua mobiililiikennettä suurilta kentiltä, kuten Mail.ru, Google, VKontakte, Facebook, Twitter, InMobi ja muut.
Liikenne toimitetaan CPI mallin mukaan (cost-per-install – maksu per lataus). Se tarkoittaa, että toimiessa DataLeadin kanssa asiakas maksaa vain niistä kävijöistä, jotka todistivat kiinnostuksensa – latasivat asiakkaan sovelluksen puhelimeensa.
Tänä päivänä DataLeadin palveluja ovat käyttäneet jo yli 200 asiakasta Venäjällä ja sen ulkopuolella, mukaan lukien sellaisia yhtiöitä, kuten Tap4Fun, Aviasales, eBay, GetTaxi, Social Quantum, GameLoft ja muut. Tänään yhtiö pystyy tarjoamaan asiakkailleen 40,000 mobiilisovellusten latausta Androidissa ja 25,000 latausta IOS:ssa päivässä.

Albrecht & Vitte

Juriidinen seuranta

Albrecht & Vitte on yhtiö, joka tarjoa juriidista palvelua Internet-yrityksille. Perustettu vuonna 2011. Yhtiön lakimiehet voivat suorittaa sekä kertaluonteisia toimeksiantoja, jotka liittyvät mm. verotuksen suunnitteluun, Internet-resurssien rahoittamiseen, sekä tarjoavat kokonaisvaltaisia ratkaisuja, koskien yhtiöiden Internet-liiketoiminnan suojaukseen ja parantamiseen.

Dmitrij Donov, yhtiön johtaja:

«Internet-toimija saa vastaansa sekä tavallisia järjestäytymiseen ja rekisteröintiin liittyviä ongelmia, että vähän erikoisempaa, kuten kansainvälinen laskutus, verosuunnittelu, tekijäoikeuslainsäädäntö (DMCA). Albrecht & Vitte:n lakimiesten tehtävänä on suojella asiakkaan etuja Internet-liikeidean synnystä ja tukea liiketoimintansa jatkossa.»

Mobilizator

Liike-elämän mobiiliratkaisut

Mobilizator on yhtiö, joka kehittää maksupalveluja ja tarjoaa Internet-projektien rahoituspalvelut teletech ja Internet-myynnin alalla. Nämä teknologiat mahdollistavat mobiililaiteen ja Internetin käytön täysipainoisina maksu- ja pankkipäätteinä. Mm., Mobilizator järjestää mobiilikaupan, SMS-laskutuksen, tilaamisen mahdollisuuden Internet-sivustolla sekä kehittää mobiiliteknologiaan perustuvia interaktiivisia projekteja.
Mobilizator työllistää joukon telekommunikaation, Internet-tuotteiden ja VAS-asiantuntijoita, palvelujen ja sovellusten kehittäjiä sekä käyttää «pilvi»-experttejä, mikä mahdollistaa kasata lyhyessä ajassa mitä erilaisten tehtävien hoitoon tarjoitettuja teamejä.
© EMBRIA 2007—2017